2016. december 30., péntek

Egy szoknya két nadrág

 Ha már nadrág, akkor házasítsuk szoknyával. Röviden.
Egy farmernadrág, melynek a szárai már valahol más célt szolgálnak. Egy másik farmer, aminek az egyik szára van meg, és egy szoknya.
Ja és egy pici organza szalagocska, de ez már a történet legvége.
Először a derékban még jó nadrágot vágtam el, igazítottam egyenesre. Aztán fogtam a másik nadrág szárát, ketté vágtam, és a rövid egyenes oldaluknál varrtam össze, így a két széle lekerekített.  A zöld szoknyáról lefejtettem a fodrot, azt varrtam a farmerhez, találtam egy selyem szalagot, azt díszítésnek felhasználtam. A zöld ruháról lefejtettem a csipkét is, az is felkerült díszítésnek. A csipkefeletti részt kirojtoztam kicsit. Ezután már csak össze kellett illeszteni a szárat a volt nadrág résszel és hogy ne legyen olyan unalmas az összkép, a nadrágszárból lett hosszabbítás részét kicsit elcsúsztatva varrtam a másik oldalához. Az organza szalagból készült rózsa már csak ráadás volt.



 If we talk about pants, than we can make combine with skirt. In short.
A pair of jeans, the legs of which serves a different purpose somewhere. Another farmer, which is on one end and a skirt.
Oh, and a tiny organza ribbons, but this is the very end of the story.
First, I cut out waist pants are also good, adapted straight. Then I took another trousers, cut in half, and short straight edge leading sewed together, so the two rounded edges. From the green skirt pried the frills, I sewed the jeans, I found a silk ribbon, I used the decoration. The green dress stripped from the lace, the decoration is placed. The lace over part fringed a bit. Then you just have to put the stem in the crotch portion and for the reason not to be boring the picture I slide sewed on the other side. The organza roses was a bonus.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése