2016. február 15., hétfő

Vámpír a bálra

 A végeredmény egy vérbeli vámpír. Kellékei a kehelly, álló gallér, pókháló, pókkal

The result is a real vampire. Equipment the cup, standing collar, spiderweb, spider


 A ruha 4 anyagból készült. A fekete részeknek egy póló esett áldozatul. A piros részhez egy átkötős felsőt szabdaltam szét. Volt egy kevés fekete csipke maradékom egy régebbi blúzomból (vagy 30 éves). Ez lett az ujja. A ruha piros hosszabítása pedig egy muszlin anyag maradék. A piros átkötős blúzon lévő csipke és megkötő is felhasználásra került.

The dress is made of four materials. The black parts have fallen victim to a tee. The red shirt  cut by a section apart. There was a little black lace from the far past blouse  ( 30 years old). It was the arm. The dress is was lenghtened with muslin fabric. The lace and binding from the red blouse also been used.


A kehely két üdítős palack társítása. A kupakokat összecsavaroztam, aztán csak a helyére kellett rácsavarni, kicsit díszíteni, matrica festékkel művért imitálni.


A cup with two drink bottles association. The caps were screwed together, he had just screwed into place, a little decorate, paint decal art imitate blood.




A pókhálót ragasztópisztoly segítségével készítettem. Formának egy nagymamám korabeli petróleum lámpa búráját használtam. Filccel felrajzoltam a mintát, a ragasztóval pedig bekentem, miután kihűlt, óvatosan lefejtettem a búráról. Eredetileg az álló gallért akartam így elkészíteni, de az utolsó nap jött a pókháló ötlet. Arra pedig elkészítettem matrica festékkel a pókot.

The spider's web made using glue gun. Form into a contemporary kerosene lamp envelope grandmother used it. Felt drew the sample is smeared with the adhesive, after it has cooled, gently peeled from the cover. Originally, I wanted to be prepared so that the stationary collar, but the last day was the idea of the web. I am prepared to paint spider stickers.


Az álló gallér elkészítése. Torta csipke, szintén a lámpa búrára igazítva, tapétaragasztóval alaposan bekenve, 24 óra száradás után óvatosan lefejtve a formáról. Szalagot ragasztani a nyakrészre. Én patentot tettem a végekre és találtam egy ősidőből származó gyöngyfűzésem. Dísznek.

Taking the collar. Lace Cake, also adjusted the lamp envelope, wallpaper glue smeared thoroughly, after 24 hours of drying carefully peeling the mold. Tape stuck on the neck part. I did it snaps the ends and found my old beaded medal from an ancient time. For ornament.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése