2015. március 6., péntek

Csíkos szoknya maradékból avagy merészek is elkezdhetik


 Sok-sok évvel ezelőtt, mobiltelefontartókat készítettem gyöngyből, aminek a belseje anyagból volt varrva, Abból az időből maradt sok-sok fecnim. Összeszedtem őket és egymásmellé rakva beugrott egy kép. Szoknya készül belőle egy kislánynak.

Many years ago, I made mobil phone holders from beads, inside with material. From the time remaining lots patch. I gathered them together and putting together a picture popped. Skirt made out of a little girl.

Először összeillesztettem a darabokat, nagyjából azonos méretűek és hosszúak voltak, de ezen igazítottam ott ahol kellett. Egy rövidebb darab volt, és végül azt is felhasználtam.
összevartam őket a hátuljuknál. Én mindig cikk-cakkozok, aztán egyenesen is varrok.

First, I assembled the pieces roughly the same size and length were. There was one whicht was a bit shorter, and ultimately it is utilized.
I sewed at the back. I always make first zigzag, then sewing straight too.

 A rövidebb darab alját picit felhajtottam és így varrtam  hozzá a mellette levőhöz. A hosszabb részt pedig kicsit behajtottam, levarrtam.

The bottom of the shorter pieces and drank a little bit so I sewed to the adjacent. The second, slightly longer drove, sewn.

Azonos méretű anyagot vágtam ki egy sima nem tudom milyen anyagból, amit alsó szoknyának szántam. A derékrészhez varrtam. Gyanítom a gyakorlott varrók most már több ponton fogják a fejüket.

Material cut out of the same size on a flat do not know what material you meant lower skirt. I sewed at the waist. I suspect the more experienced sewing now will point their heads.




Organza anyagot is találtam, méghozzá fodrozva, gyanítom valami mestermű meghiúsulásából maradt meg. Felvarrtam hát a szoknyára.

Organza material found frill even, I suspect something masterpiece inability remained. Sawed on the skirt.
 A derékrészhez is az alsó szoknya anyagát használtam fel. Amibe gumit fűztem. Ezt a részt ma már másképpen csinálnám, de késő. Így is elkészült. Szóval az alsószoknya részt külön összevarrtam. Ezután a szoknya rész oldalait is összevarrtam.  Az elején írtam, hogy egy csíkocska rövidebb volt. Azon a részen az alsószoknyára varrtam egy extra fodrot, ami kikandikál.  A virág dísz pedig nem díszítő elemként került rá elsősorban, hanem, a fodrok összetalálkozási pontját takarja.

The waist is the petticoat material were used. I added rubber. This part is now I would have had done differently, but it's too late. And so it is ready. So the bottom skirt sewn separately. Then the sides of the skirt is sewn together. I wrote in the beginning it was a little shorter strip. On the part of the petticoat sewn in an extra frill. The floral decorations and it was not primarily a decorative element, but also the meeting point  with ruffles cover.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése