2015. január 1., csütörtök

Póni lak

A karácsonyi két lóval együtt már 7 lovat tartunk. Időszerűvé vált egy póni lak a 4 póninak és egy kisméretű lovacskának. Gondolom az ilyen helyzetekre őriztem meg  ezt a dobozt is.
Kivágtam az ablakok és ajtók helyét.

Csiszolópapírral kissé megcsiszoltam a felületeket, hogya  festék és a ragasztó is ragadjon majd, az egyébként fényes felületre.


 Aztán a lótulajdonost megkértem, festegessen kicsit.










 Fűrészporos tapétát 5-6 éve vettem, eredetileg más célra szántam. Most végre elérkezett az idő, hogy használatba kerüljön. Ráfektettem a dobozt és megpróbáltam a nyílások helyét felrajzolni a tapétára. Kivágtam a megfelelő helyeken.

 Tapétaragasztóm nem lévén ragasztóstifttel felragasztottam a tapétát.
Még hátra van némi tetőfedés ,azaz cserepeket festeni a tetőrészre. Valamint az ablakokra kerül majd valamilyen kitámasztó.

Idővel szükség lesz még egy istállóra, a másik 2 lónak. Sőt még kell majd egy kifutó karám is.


1 megjegyzés: