2014. február 25., kedd

Tavaszváró sapi



Sapka egy elnyűtt pizsamából. Először is egy meglévő sapit körberajzoltam, szabásmintát készítettem papírból. Nem volt bonyolult művelet. Azt felrajzoltam a pólóra, úgy hogy a Snoopi minta középre kerüljön. A másik sapkarészt az újjából (sötétebb zöld) vágtam ki. Szóval, kivágtam két részt (eleje, háta) 4db háromszögfélét. 2 kis pántot varrtam, ez a fülecskékhez kell, a nyak részből a megkötő. Sőt az ujját is hasznosítottam, abból lett a sapi felhajtható része. Először a 2-2 háromszöget varrtam össze(színével egymásnak szemben az egyik megkötővel a kettő közt). aztán a hátrészhez illesztettem és a felhajtó és a hátrész közé varrtam. Az elejére is felvarrtam a felhajtót. A kis füleket is beillesztettem és a két nagyrészt (elejét, hátrészt színeivel egymás felé fordítva). Végül végig varrtam az oldalakt is. Igaz itt el is rontottam a dolgot, mert a felhajtásnál látszik a varrás, de se baj.



A végeredmény. Egy kis sapi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése