2014. február 18., kedd

Még mindig farsang és még mindig méhecske

 Elkészült a csáp is. Először gombócokat készítettem. Egyszerűen pom-pomokat tekertem a LINKEN látható módon..Aztán drótot tekertem és ragasztópisztollyal rögzítettem a hajpántra, amit végül sárga szatém szalaggal körbetekertem.
 Jöttek a szárnyak, először papírból kivágtam egy sablont, azt rajzoltam körbe 2x az organza anyagon. Kivágtam őket, és ferdepánttal körbe varrtam. Óvatosan belefűztem a drótot. Ez egy kicsit igénybe vette a türelmemet. De végül sikerült. Egy drótból hajlítottam meg a 2 szárnyat, így csak meg kellett hajlítani és rögzíteni a drótot.

 Végül filcből kivágtam 2 ovális darabot és összevarrtam őket úgy, hogy közrefogtam a szárny vázát. A méhecském hátával érintkező résznél  még tömködtem is bele puha anyagokat. Végül (ez nem látszik még ezeken a képeken) egy egy gumipántot varrtam fel a filcre, így, mint egy hátizsák felvehető.
És íme a főpróba előtt a kis méhecském, itt még apa tartja a szárnyakat.
Jöhet a tavasz, na meg a farsang.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése