2012. szeptember 20., csütörtök

Az üveg újjászületése

Vermutos üveg festve












Amarettós üveg festve             












  Boros(?)üveg festve füst fóliával díszítve











Pezsgős üveg festve és Swari kövekkel díszítve


Ugyan régi készítmények, de ma is használatosak. Funkcionálnak, mint éjjeli lámpa.
Üvegfestős korszakomban mindent megfestettem, amit csak találtam, s ha az sem volt elég, hát bizony gyűjtögettem, férjem nagy bánatára.
Megterveztem a műveletet és elvégeztettem egy alkalmas személlyel (férj). Kifúrta az üveget, amit én aztán megfestettem, majd vettünk készen szereléket, amit a terveim szerint összeszereltünk. Már csak egy lámpaernyő kellett, szivem szerint magam készítettem volna el azt is, de az egy következő tervezet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése